SNART!

Nu är det snart dax. Bara en vecka kvar nu till ultraljudet =) Ska bli så kul samtidigt som jag är lite nervös. Tänk om något är fel!? Men det tror jag inte.

Så har hela påsken varit. Vill vara ledig mer. Fredrik hade gjort påskägg till mej en morgon med lappar i.

Nr.1 Var en tur till Ullared och Ge-Kås med honom utan gnäll, och den varade antingen till vagnen var full eller max 5 timmar. Min egen smärtgräns för att vara där går någonstanns vid tre timmar så det är nog inga problem =)
Nr.2 En övernattning på fint hotell med god mat och full uppmärksamhet. Aldrig fel det heller.
och slutligen Nr.3 Ett resturang besök på det stället där allt en gång började eller en mysig trerätters här hemma.
Älskar påskägg =)

Vi har nu ÄNTLIGEN köpt bli med. Riktigt snygg blev den med. En Saab 9-3 Aero kombi och givetvis svart. Halvskinn med allt lull lull inuti. Känns helt overkligt att vi nu äger en bil. Men såååå skönt att ett problem är ur världen. Nu är det ju snart bara villan kvar ;o)

Magen börjar växa mer och mer nu. men framförallt har den lille börjat sparka. Känner det på kvällarna när jag har lagt mej. Fredrik kan tyvärr inte känna det än. Känns helt konstigt att det är någon som ligger och sparkar i min mage. Helt ofattbart!

Nu ska jag vara duktig och baka kanelbullar.

Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nice! När åker vi till Ullared då? ;) och när får jag smaka på kanelbullarna? och framför allt när får JAG känna sparkarna av din bebis? Puss på er

2010-04-06 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0