En vecka snart över...

Ja nu har jag snart jobbat en vecka. Det har gjort ONT att jobba kan jag säga. På kvällarna kan man knappt gå. Så det har varit bälte på alltid nu. Ringde till barnmorskan och hörde vad hon tyckte. Svaret blev att jag skulle sjukskriva mej i en vecka och sen prova igen. Hon sa att det brukar bli bättre dom sista veckorna. Så jag håller tummrna för det. Har dock jobbat hela veckan ändå. Så får se hur jag gör nästa vecka, om man blir hemma eller ej. Blir ju så rastlös av att bara vara hemma och ta det lugnt....=(
Tre veckor kvar att jobba nu. Ska bli skönt att vara ledig sen. Köpte lite kläder till den lille i tisdags. Fredrik har länge pratat om detta setet men det har varit slut på H&M men så hittade jag ett i stl.50 så det blev det. Skulle gärna haft det i 56 istället men men bättre än inget =)

Tufft


Köpte även ett par jättesöta skor. Lägger dock inte upp någon bild på dessa då man ser vad vi ska få då. Färgen avslöjar ju det =)

Nu blir det sängen så får man se om det blir jobb nästa vecka eller ej. Imorgon blir det iallafall, men det är ju inte så många timmar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0