Sjukskriven

Så har man jobbat den sista dagen på VÄLDIGT länge. Känns skit konstigt att man inte ska tillbaka på så länge. Har inte riktigt fattat det än. Skulle ju jobbat en vecka till men då barnmorskan tyckte att jag skulle sjukskriva mej sista veckan så tänkte jag göra det med. Har ont i fogarna och nu även i svanskotan så kan inte gå stå eller sitta förlänge. Så nu blir det att ligga i sängen och bara ta det lugnt. Får väll boka in lite träffar med folk oxå så att man inte blir helt galen innanför dessa fyra väggarna.

Nu är det lite mer än fyra veckor kvar. Kan inte förstå att det är så lite tid kvar. Jag kan inte äns förstå att vi ska ha barn. Men det kommer väll med tiden om inte innan så fattar man väll det vid förlossningen.

Bjöd Maria och Kerstin på vars en jordgubbsbakelse idag till fikan. Blev ju en liten "avskeds" fika för ett bra tag framöver. Var inte så mycket folk idag heller så vi fick sitta rätt ostört =)

Jag får bara fler och fler sammandragningar nu eller förvärkar som dom oxå kallar det. Jobbigt men det betyder ju bara att det börjar närma sej allt mer.

Här kommer en liten sommarbild från Västervik =)



Smultron är gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0