TRÖTT!

Fy vad trött jag är hela tiden. Spelar ingen roll hur mycket jag sover =(
Nu har vi varit iväg på en veckas semester i Jordanien. Var lite nervös för hur det skulle gå men det gick bra förutom när det gällde maten. Värmen och mer illamående på mornar och kvällar gjorde att det inte blev så mycket mat. Så på så sätt var det skönt att komma hem igen så att man kan äta just det man känner sej sugen på. Annars hade vi det underbart, sol, bad, 30grader och massa mys. Vi behövde att komma iväg lite känndes det som. Är så mycket som händer nu. Barn, bil och förhoppningsvis snart hus. Men kul är det ju samtidigt. Så resan var till för att bara ta det LUGNT =)

Mår fortfarande däligt på morgonen men framför altt på sen eftermiddag/kväll. Så det är lite jobbigt men för en bra sak iallafall. Hoppas att det avtar snart så man kan bli lite normal igen =)

Nu när jag lämnar vecka 10 bakom mej så har jag nu mera ett foster i min mage istället för ett embryo och den lille är nu ca.4,5cm lång.
Vill bara att min mage ska börja bli lite större snart så att man känner sej gravid på riktigt. Där är en liten bula men ändå. En sak som jag märkt är att när man böjer sej fram så "viker" sej magen väldigt långt upp istället för vid navlen som innan. Känns lite konstigt.

Nu är det snrt sovdax för denna gamla tanten ;o)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0