Äntligen!

Äntligen var det vår tur att lyckas. Efter att försökt i över ett år så fick vi ett "Gravid" i fönstret. Jag bara grät när jag såg det, jag trodde inte på det. Det visades så snabb dessutom, hann bara tvätta händerna. Har aldrig grårtit av lycka på det sättet det ända jag fick fram när Fredrik kom innanför dörren (han hade jobbat) var: Har du läst mitt mess? Nä!? Du ska bli pappa i september sen bölade jag igen.
Som vi har kämpat för detta och nu när man är där (har tagit tre test till efter det) så fattar man inte att det är sant. Det bor verligen en liten i magen nu. Så underbart men såååå läskigt.

Test nr.1Test nr.2

Jag mår hur bra som helst, lite jobbigt med att borsta tänderna och värk i brösten men annars ingenting, eller jo jag är JÄTTEtrött hela tiden känns det som.  Nu hoppas jag verkligen att inget händer och att vi faktiskt kommer att bli föräldrar i september. Helt ofattbart!

Ringde barnmorskan idag. Agnes hade rekomenderat en och hon verkade jätte trevlig. Ska ringa henne imorgon igen och få en tid för första ultraljudet. Helt sjukt. Kommer nog inte bli verkligt förrän man ser den där i magen =)

Har valt att bara berätta det för några stycken. Mamma, Rebecka, Agnes, Solveig och Kerstin på mitt jobb. Man vill ju bara skrika ut det till alla men om det skulle gå fel av någon anledning så är det nog skönt att det inte är så många att berätta det för.

Så nu ska vi bli en familj på riktigt!

Nu är jag jättetrött och ska sova. Imorgon blir det fika med Solveig och mage snack =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecka

IIIIIIHHHHH!!! Bebis och blogg om allting, vad spännande! :D Jag har sagt det tusen gånger innan men jag säger det igen, det är helt galet att ni ska ha barn, helt fantastiskt! Lova att jag får kela massor med bebis när den kommer :D Puss på er alla tre!

2010-02-07 @ 18:32:01
URL: http://rebeckapaulssons.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Ett superstort GRATTIS! Det är så kul :) men... jag kommer att sakna dig när du är mammaledig.

2010-02-16 @ 08:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0