Då var det dax

Nu känns det, kanske inte att jag är gravid, men jag mår konstigt/illa med jämna mellanrum. Har svårt att få i mej yogurten på morgonen men måste för det är det ända som hjälper. Så fort jag blir hungrig mår jag konstigt.
Känns jobbigt men är glad att jag inte behöver springa in på toan än.
Oroar mej för att behöva göra det på jobb. Toan ligger på kontoret där alla sitter, den har inget lås plus att det ekar när man är där och det är springor under dörren så att allt ljud kommer ut. BLÄ! Fattar inte hur man kan ha det så men men finns inte så mycket att göra mer än att hålla tummarna för att jag slipper göra något där.

Längtar så mycket till ultraljudet. En vecka och 3 dagar kvar nu =)
Tiden har ändå gått rätt snabbt. Vi funderar på att boka en sista minuten någonstanns (finns nästan bara kanarieöarna) men känns som om vi vill prata med barnmorskan först innan vi bestämmer något. Det hade varit så skönt att komma till lite värme nu, blev ju inga skidor nu när Fredrik blev sjukskriven med ryggen.

Jag kan inte fatta att jag har et embryo i min mage som faktiskt kan uppfatta beröring t.ex om jag eller Fredrik smeker över magen =)


Jag i vecka 7 (6+2)
En liten liten bula är där =)

Nu blir det pannkakor sen sängen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Solig

Är det sant!? Kan den redan uppfatta beröring? Och syns det redan! Shit vad fort det går! Kram!!!

2010-01-26 @ 10:41:26
URL: http://soligaklader.blogspot.com
Postat av: Rebecka

hihi, det där var den minsta lilla bebisbulan jag har sett, men med tanke på hur smal du är i vanliga fall så är det nog bebisen (eller ja, allt annat runt bebisen) som orsakar den :) Nice att du har snygga mammajeans nu iallafall, sånna ska jag oxå köpa så man kan äta mycket utan att jeansen sitter tight HAHA!

2010-02-07 @ 18:44:02
URL: http://rebeckapaulssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0