....

Kanske inte skulle sagt något i början av det hela för nu mår jag illa/konstigt hela tiden istället.
Jag är hungrig, men vill inte ha maten när jag har den framför mej och även om jag äter så blir jag obehagligt mätt mycket fortare än vad jag brukar. MEN jag slipper att kräkas änsålänge och det är jäkligt possitivt.
Varje morgon äter jag ett äpple i sängen för att det ska jag ska må lite bättre innan jag går upp. Det hjälper faktiskt.
Åt pizza igår, fy f*n vad gott det var. Jag njöt av varje tugga jag kunde äta.

Känns jobbigt på jobb nu om det är långa kunder eller många små. Är lite små yr i hela kroppen känns det som. Hoppas nu bara att allt går bra. Då kan jag må sähär hela tiden =)

Ska upp till pappsen i helgen. Vet inte om jag vill berätta det än eller inte. Känns som om jag vill gå på första ultraljudet först innan jag säger något iallafall. Då vet jag ju om allt är bra änsålänge.
Inte många dagar kvar dit nu. På onsdag smäller det. Längtar samtidigt som jag blir mer och mer nervös. Vill helst att vi redan har varit där och vet vad domen blev. Åååå så nervöst.

Nä nu har jag varit uppe JÄTTE länge.Tur att man har sovmorgon imorgon =)
Nu ska illamående jag gå och lägga mej.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0