Fortfarande overkligt!

Kan fortfarande inte förstå att det är sant. Tog ett test till igår kväll. Det blev två mörklila streck med en gång. Ska ju ta minst 40sek men det gick betydligt snabbare än så. Tror att jag måste tro på det nu =)
Pratade med barnmorskan idag, första ultraljudet är redan 3/2. Helt otroligt, det är ju bara några veckor dit.
Ska bli jätte kul, spännande och lite läskigt. Valde att gå privat så att man får fler ultraljud känns mycket bättre och säkrare oxå.

Två till har fått reda på det, Kerstin på jobb. Ville att någon där skulle veta det och Kerstin gillar jag även privat så det kännde självklart att berätta det för henne.
Hanna kom oxå in idag på jobb och undrade om min mens hade kommit. vi hade pratat om det sist vi sågs så kunde ju inte ljuga och säga att den kommit så nu vet även hon. Tror även att Annie misstänker något. Hoppas att jag hinner att träffa henne på lördag innan vi ska på middag i Påarp. Men känns ändå inte som om jag berättat det för någon som det skulle kännas jobbigt om något skulle gå fel.

Ååååå jag kan inte förstår det, vi ska bli föräldrar. Vill bara att dessa första veckorna ska gå fort så att man kan berätta det för alla. Ska bli så kul =)

Var uppe inatt på toa, nu återstår det att se om det fortsätter resten av dessa månderna. Drömmer en massa med. Vet inte om det beror på graviditeten men brukar inte drömma så mycket som jag gör nu varje natt. är väldigt trött och känner att jag är hungrigare men äter inte mer än vanligt.

Ska bli väldigt intressant att följa min kropps utveckling.


Kommentarer
Postat av: Solveig

Jag vet ju också, glöm inte mig! :)

Ska bli spännande att följa dig även på bloggen! Kramar!

2010-01-13 @ 09:08:46
URL: http://soligaklader.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Nej det har jag inte gjort, du är med i första inlägget =)

Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt.

Kram

2010-01-13 @ 18:57:41
Postat av: solig

Nu, ser jag det! Konstigt, förra gången jag var här kunde jag bara se detta inlägget...

2010-01-20 @ 16:04:59
URL: http://soligaklader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0