När ska det kännas?

Hur lång tid kommer det ta innan man känner att man är gravid? Man börjar ju tro att något är fel. Jag tycker ju att man borde känna att det är något som växer där inne. Eller? Vill bara gå på det där första besöket så att man får svar på alla sina frågor och vet vad som känns rätt och vad man inte ska känna. Men vi får hålla oss i tre veckor till. Hoppas att allt är bra och att vi får en liten i September.

Imorgon går jag in i vecka sex om jag har räknat rätt. Där är verkligen ett litet hjärta som slår i min mage nu. Helt otroligt, men ändå känner jag inget. Hjärtat är lika stort som ett vallmofrö, så litet men ändå så starkt.

Har haft knip i "magen" idag på olika ställen man blir ju lite nojjig om det är något som är fel då. Men tycker att det suttit för högt upp för att det ska ha med den lille att göra. Magen kan ju inte lägga av med allt annat bara för att man blir med barn. Jag menar knip i magen har man ju i vanliga fall med. Måste sluta tänka så mycket och bara ta det lugnt. Allt behöver inte ha med det lilla livet i magen att göra.

Längtar så mycket tills magen börjar växa och man "känner" sej gravid. Vill vara där nu.
Men just nu har jag vecka sex att gå igenóm med allt det innebär =)

Kram


Kommentarer
Postat av: solveig

Förstår att du vill att det ska kännas mer, men det är nog inte så konstigt om man inte märker ett litet bultande vallmofrö... Det kommer!

2010-01-20 @ 16:07:54
URL: http://soligaklader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0