Sjuk

Ja så har man varit lite sjuk oxå. Mår ju lite konstigt än men jag vet ju inte om det är den lille som spökar eller om jag faktiskt är sjuk på riktigt. Gick iallafall hem från jobb igår och har varit hemma idag. Men imorgon blir det jobb igen.

Vaknade tidigt i morse av att jag mådde illa. Känndes som om "rör jag mej så kommer det", så jag valde att ignorera det istället och somnade om utan att röra mej en millimeter.
Det är lite det jag känner. Om man mår illa i vanliga fall är det skönt att det är över och man mår bättre. Men jag tror inte att fallet är så när man har en bebis i magen, jag tror att man mår lika illa efter som innan och då vill jag inte kräkas så jag håller det inne in i det längsta istället.

Kan ju fortsätta tjata om att jag inte fattar att där är något i magen. Okej mina nyinköpta BH:ar är redan för små, det måste ju vara ett bra tecken eller? Fredrik tycker det iallafall ;o)
Nu är den lille mellan 4-7mm det hade man ju kunnat se med blotta ögat, helt otroligt. Nästa vecka kan jag se framemot yrsel om jag står upp för länge. Så jag vill inte ha några förlovnings- eller vigselkunder. Min ämnesomsättning kommer oxå att öka med upp till 25%. Det är mycket! Nu ska det tydligen ätas men INTE för två, det blir för mycket står det varning om.

Om två veckor vet vi, då vet vi om allt är bra och allt kommer förhoppningsvis kännas bättre och verkligare.

Gick en lång promenad med Annie i tisdags. Hon hade givetvis tusen frågor, vilket jag tycker är kul. Har ju inte så många att prata om det med än. Ser framemot din kommande hjälp Annie=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Älskar dig!

Och ja, inget fel med att brösten växer.. hi hi =D



Puss

2010-01-21 @ 17:36:22
Postat av: Solveig

Vill ses snart igen! Om du känner för att prata så är det bara att ringa!

2010-01-22 @ 23:27:08
URL: http://soligaklader.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Ja det måste vi göra. Lite mycket denna veckan plus att jag nu mår lite konstigt på kvällarna. men måste boka in någon kväll =)

2010-01-24 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0