Tusen frågor

Hela tiden kommer man på nya saker som man vill ha svar på. Känns som en evighet tills vi ska till barnmorskan. Två veckor och två dagar kvar nu. Vill ju få reda på att allt är bra och att där faktiskt är en liten i magen.
Har haft ont i ryggen idag med. Hoppas att det går över och att det bara är att jag sovit konstigt.
Tydligen leker jag "Hela havet stormar" på nätterna. Fredrik vaknar av att jag hoppar runder. Kanske inte så konstigt att man är öm i kroppen då.
Var i Ullared igår. Man ville ju bara köpa en massa söta barnkläder men man vågar inte än. Jag får hålla mej till i mars, sen måste man ju få köpa lite kläder ;o) Jag kom oxå fram till att jag är VÄLDIGT glad över att jag inte börjar kl.8 på morgonen. Blev hämtad kl.7.30 och att behöva gå upp strax innan sju var inte kul. Morgon illamående det kan man lugnt säga att jag hade. Har inte haft det innan och inte i morse heller så det måste nästan varit att det var så tidigt!? Slapp iallafall att få upp något. Sålänge det bara är känslan så går det väll okej.

Jag längtar så mycket till 3/2 och jag håller mina tummar så hårt jag kan för att allt är bra och att vi kommer att bli föräldrar i September =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0