Foglossning är inte kul

Ja förra veckan var i så kul. Kunde knappt gå för att det gjorde så ont. Foglossning är inte att leka med. Som tur är så är det bättre nu och jag hoppas inte att det går tillbaka till det som var. Ibland hugger det dessutom till i benen. FY!

Men men vi eller jag rättaresagt lyckades ändå få en trevlig dag i gbg i lördags. Var uppe och hälsade på VJ i hennes lägenhet. Jättefint bodde hon och bra väder fick vi. Lite kallt men det gick. Skönt var det iallafall i solen.

Var först och åt på stan och sen blev det Liseberg. Vi var ju tvungna att åka lisebergstornet då det stängdes 30/5. Ska bli det högsta uppskjutet eller fritt fall. Vet inte riktigt.
Sen blev det chokladhjul och vi gick därifrån med två stjärnvinster =) Dock vann inte jag och Fredrik någon denna gången.

Sen god mat och Eurovision hemma hos VJ.
Helt klart rätt låt som vann =)




Sen kom äntligen mitt lilla kusinbarn till världen. Grattis Hanna och Ola till er underbare lille Fabian.



Kommentarer
Postat av: Solveig

Å vilken liten sötis! Gratta Hanna från mig! (Om hon kommer ihåg mig, det var väl bara 20 år sen sist eller så...:) )

2010-06-08 @ 01:05:23
URL: http://soligaklader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0