Alla värden var bra

Var på inskrivingen nu i veckan. Massa frågor om allt och sjukdomar och ja allt möjligt. Oxå en massa tester. Blodtryck, stick i fingret för att kolla blodvärdet, Rör från armen för att skicka iväg och kolla upp för allt möjligt ( som HIV,Aids m.m) och pisseprov för att kolla om jag hade någon äggvita (vad nu det innebär).
Allting var jättebra och dom ivägskickade får jag reda på i början av vecka. Man blir ju lite smått nervös när dom testar för sådana saker, Blä!
Annars mår jag nog lite bättre men tyvärr har det inte gått över än. Hoppas att det blir bättre snabbt nu. Har gått in i vecka 14 nu så bara 4 veckor kvar nu till vi ska göra det "riktiga" ultraljudet. Är så nyfiken. Ska ta reda på vad det är för någon om den ligger rätt med, men det håller vi nog för oss själva till den lille tittar ut =)

Har berättat det för en hel del nu. Fredriks pappa, särbo och syster med familj var här förra helgen så då fick han reda på det. Sara visste det redan. Känns kul att berätta det, alla blir så glada. Dock finns det fortfarande personer som jag inte vill berätta det för riktigt än. Men det kommer. Kan nog inte dölja det så länge till heller. Mina byxor har jag nu fått lägga på hyllan. Blir bara mina mammabyxor nu. Men dom ärsköna så inte mej emot.

Ska på 60-årsfest hos Fredriks mamma idag med. Så tror nog att hon får reda på det då. Ska iallafall bli kul att berätta det för hans morbror med familj =)

Vill bara att magen ska växa till sej lite mer nu så att man ser gravid ut "på riktigt".
Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nu växer du älskling.. =) Och snart är det UL.

2010-03-29 @ 14:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0